Niedzielny spacer | Red

poniedziałek, kwietnia 21, 2014

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was stylizację albo może lepszą nazwą będzie OOTD z niedzielnego spaceru z ukochanym. Z związku z tym że dzień ten był wyjątkowy, chciałam wyglądać elegancko ale i czuć się dobrze i wygodnie - więc wybrałam taki zestaw w którym głównym akcentem jest czerwona marynarka od Clockhause oraz balerinki Sinsay w tym samym kolorku. Aby utrzymać resztę  stylizacji neutralnie, ubrałam zwykły, biały top Tally Weijl oraz tregginsy Stradivarius.

zostawiam Was ze zdjęciami!
buziaki!







You Might Also Like

19 komentarze

  1. Buciki mi się bardzo podobają ale jakoś nie pasuje mi tutaj torebka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko, a zestaw bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna prosta stylizacja! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna marynarka, jednakże Tobie bardziej pasują spódniczki. Wydłużają nogi. Teraz modne są rozkloszowane, więc jeśli chcesz kup sobie. ;-) Wspaniały blog, obserwuję!! Pozdrawiam! *.* ~~~ nataalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ile dalas za ten zegarek? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a co oswiadczyl ci sie? :o :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. moze post o twoich ulubionych sklepach/markach?

    OdpowiedzUsuń
  9. nie masz juz insta? :OO

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi !!! I like very much the color of your jacket and your shoes!!! Good choice!
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. na niedzielny spacer w sam raz! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka ty jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz chyba mentalność gimbazy, hahahah :D że musisz prosić koleżanki o to aby mnie hejtowaly na asku ogarnj się sama najpierw zanim zaczniesz hejtować, nie rozumiem co do mnie masz bo ja do Cb nic nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham? Bardzo mi przykro ale żle trafiłaś/eś drogi anonimie. :)
      Szukaj dalej rzekomego hejta kim kolwiek jesteś, bo mam dość tych komentarzy, nie zajmuję się niczym takim :)

      Usuń
  14. Kiedy jakieś w bikini albo bieliźnie ? Wtedy zobaczysz ile ludzi będzie tu zaglądać :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam twoją urodę i twojego bloga :) Aż zaobserwuję ;)

    www.patriziabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)