BLACK&PINK

piątek, września 05, 2014

Witajcie ponownie na blogu!
 Dziś przygotowałam dla Was bardzo dziewczęcą i powiedziałabym elegancką stylizację. Główną rolę gra tu cudowna, różowa bluzka z pięknymi zdobieniami na rękawkach, zakochałam się po uszy w tym kolorze! Całość myślę nada się na randkę bądź jakąś małą imprezę, zostawiam Was ze zdjęciami, za które bardzo bardzo dziękuję mojej Paulinye

Bluzka - FOREVER PINK
Spódniczka - ALLEGRO
Szpilki - SH
Torebka - CHOIES
Naszyjnik - CHOIES






 





You Might Also Like

17 komentarze

  1. Bardzo fajny zestaw ;)
    Bluzeczka ma śliczne rękawki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej tak dobrze z Pauliną nie żyłaś, posądzanie o kupno "lajków" itp. a teraz takie koleżanki. Co się stało?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja, spódniczka jest wspaniała :) Chyba coraz bardziej się przekonuję do torebeczke przeżroczystych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy kupowalas spódniczkę? Jest może jeszcze jakaś aukcja? Albo nie chcesz jej sprzedac? Pozdrawiam Angela :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz poszukać, jest ich sporo na allegro 😊

      Usuń
    2. ja szukalam tej spodniczki i nie znalazlam. moglabys podac linka konkretnego? bo takto stylizacja troche nie ma sensu bo nie mozna tych ubran nabyc

      Usuń
    3. Niestety nie mam konkretnego linka, gdybym miała to bym podała :)

      Usuń
    4. Skoro zamawialas na allegro to masz na poczcie link aukcji to podaj ten łatwiej mi będzie znalesc

      Usuń
    5. To jak podasz? Bezsensu skoro proponujesz a potem nie pomozesz znalesc

      Usuń
  5. Idealny zestaw!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, cudne detale- naszyjnik jest idealny :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw ale zdj za male powieksz je :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz pięknie jak zwykle :)

    casadepattie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)