CAMELOWE& BIAŁE TIMBERKI - JAK NOSIĆ?

wtorek, grudnia 16, 2014




Dzisiejszy post będzie poświęcony bardzo modnym w tym jesienno-zimowym sezonie traperom, nie zależnie czy to oryginalnym czy nie - tzw. Timberkami.Muszę przyznać, że na początku nie bardzo podobały mi się te buty, ale zobaczyłam jedną, drugą stylizację z ich udziałem i teraz jestem sama posiadaczką tych butów. Są przede wszystkim bardzo wygodne, ciepłe i pasują do nie mal wszystkiego..
Oprócz tych w kolorze camel modne stały się czarne i  białe  - a fakt iż poluje na białe znacie z posta o mojej vinted'owej wishliście. Poniżej znajdziecie kilka przykładowych stylizacji/ inspiracji  z udziałem timberków zarówno camel i białych a także linki i modele jakie i gdzie znajdziecie. Dajcie mi znać który look spodobał się Wam najbardziej? Miłego oglądania, buziaki ! ;*

BIAŁE TIMBERKI - tutaj dostępne <--









CAMELOWE TIMBERKI - dostępne tutaj <-- 







Modne są również timberki w kolorze czarnym ale i ze wszelkimi wstawkami, jak np. złotymi ćwiekami czy panterkowymi językami, takie jak np te ze zdjęcia poniżej. Czarne timberki dostaniecie tutaj <---



ZAPRASZAM NA ŚWIĄTECZNY KONKURS NA FACEBOOKU!
DO WYGRANIA POZŁACANA CELEBRYTKA ORAZ WYBRANA PARA BUTÓW ! <3
KLIK KLIK KLIK KLIK ! <----

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Zdecydowanie czarne, białe też są oryginalne, bo beżowych jest pełno(pełno na ulicach). Faktycznie, fajnie je można zestawić!

    OdpowiedzUsuń
  2. białe się pięknie prezentują,ale chyba bałabym się w nich wyjśc na dwór :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku super stylizacje <3 Chyba nie potrafię nawet wskazać która jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)