Andrzejkowe propozycje #2

poniedziałek, listopada 17, 2014

Witajcie w nowym poście!
Tak jak obiecywałam, mam dziś dla Was kolejną andrzejkową propozycję. Tym razem składa się ona z kilku elementów. Czarna, skórzana, pikowana spódnica, do tego bluzka z siateczką i wysokie szpilki, to look jak najbardziej w stylu glam i idealny na imprezę. Uwielbiam czerń, chętnie się w niej pokazuje zarówno w wyjściowych stylizacjach, jest praktyczna i bezpieczna. 
Mam nadzieje, że stylizacja przypadnie Wam do gustu! Zostawiam Was ze zdjęciami!

Spódniczka - A. Wiśniewska -> TUTAJ!!
Bluzka - Atmosphere
Płaszcz - Tally ( zeszły rok )
Rajstopy - Beli.pl 
Szpilki - Atmosphere
Torebka - Mohito
Naszyjnik - Persunmall















 PS: Przepraszam za tę jakość. Nie wiem sama czemu zdjęcia wyglądają jak robione telefonem, mam nadzieje że uda mi się coś z tym zrobić i będziemy mogli się cieszyć super jakością jak wcześniej !! :)


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ladnie ale pewnie tylek było Ci widać przy tej długości kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi nie było widać.. spódniczka zasłania co ma zasłaniać :)

      Usuń
  2. Za krótko;P ale fajnie. Ja bym postawiła jednak na matowe czarne szpilki a nie na lakierkowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie <3 dalej farbujesz włosy szamponem z Palette? masz piękny kolor ;)) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka!! Idealna na taka imprezkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne nogi. Takie chudziutkie sie robią

    OdpowiedzUsuń
  6. z jakością faktycznie coś się posypało, ale to nie zmienia faktu, że wyglądasz super - genialna stylizacja :)

    zapraszam też do mnie www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super!:)
    Zapraszam na nowy post i konkursik :) Bedzie mi bardzo miło jak weźmiesz udział:)
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, szczególnie 6 zdjęcie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. pozujesz jakbyś była "chora psychicznie" albo lekko pijana, ta propozycja całkiem fajna, ale i tak jak dla mnie jest to nudne i oklepane, zacznij się czymś inspirować bo na Twoim blogu wszystko się powtarza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli Ci się nie podoba, nudzi Ci się to co pokazuje to poprostu nie wchodz :)

      Usuń
  10. jak zawsze piękna :) kiedys gdzies byl filmik na stronie jak robisz make up a teraz nie moge go znalezc :( podeslij link :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)