My winter essential & WISH LIST ♥

czwartek, listopada 27, 2014

Witajcie kochani w kolejnym poście!
Jak mija Wam tydzień? Mi bardzo, ale to bardzo ciężko! Nie mogę się wyspać, bo siedzę do godziny pierwszej - drugiej w nocy nad książkami a wstaje o szóstej rano. Mam nadzieje, że ten maraton wreszcie się skończy i znajdę czas, aby móc w spokoju przygotować kilka stylizacji i je dla Was sfotografować. Planuje na przełomie roku 2014/2015 zakupić kilka rzeczy, które mam nadzieje ułatwią mi pracę i będzie jeszcze więcej postów. Chciałabym móc ogarnąć wszystko na raz, ale niestety... jestem tylko człowiekiem i nie daje czasami rady! Tak czy siak mam dla Was dziś nowy post, w którym postanowiłam podzielić się z Wami wish listą na okres zimowy. Dziś szperam bo sklepie Oasap.com - dostałam od nich propozycję zrobienia takiego postu, a że robię je co sezon - chętnie zabrałam się do roboty w małej wolnej chwili. Dajcie znać co się Wam spodobało i czy na coś się zdecydowaliście już z tego sklepu! :) Zostawiam Was ze zdjęciami ♥ buziaki ;*

Pierwszym must have jest ciepły, długi płaszcz, bardziej elegancki, który założę do butów na obcasie, najlepiej czarny.






Zimą oczywiście nie może zabraknąć szalików i czapek/ kapeluszy!


















 



You Might Also Like

7 komentarze

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)