Andrzejkowe propozycje #1

niedziela, listopada 16, 2014

Witajcie ponownie na blogu!
Ostatnio wspomniał ktoś aby pojawiły się jakieś bardziej wyjściowe stylizacje - a że akurat coraz bliżej do Andrzejek, to jest to świetny pomysł i czas, aby pokazać Wam kilka kobiecych i wyjściowych stylizacji.

Pierwszą z nich jest ta, którą możecie zobaczyć poniżej. Jest bardzo prosta, gdyż składa się tak naprawdę tylko z sukienki i szpilek. Sukienka którą mam na sobie to prezent od znajomej, jest ze sweterkowego materiału, więc nie jest w niej zbyt zimno. Wszyta w nią srebrna nitka dodaje połysku, który idealnie sprawdzi się na imprezie a wycięte plecy - to fajny i seksowny dodatek, który urozmaica na pozór prostą sukienkę. Do niej, dobrałam wysokie platformy w podobnym kolorze. Są stabilne i całkiem wygodne jak na tą wysokość. Standardowo - złote dodatki i mocniejszy makijaż. 
Mam nadzieje, że się spodoba!
Bardzo przepraszam Was za kiepską jakość, ale na dworze jest mgliście i bardzo ponuro i bardzo psuje mi to jakość :(!

Sukienka - Prezent
Rajstopy - Beli.pl
Torebka - Atmosphere (sh)
Zegarek - Otien








You Might Also Like

12 komentarze

  1. WYGLĄDASZ PRZEPIĘKNIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny outfit! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapytaj koleżanki gdzie ja kupiła prosze !

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawie się popłakałam na widok szpilek, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zeby cos, ale fajny masz tyłek haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szpileczki są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka straszna, ale szpilki świetne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne szpileczki :)
    Zapraszam
    http://claudiastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pięknie, pasuje Ci ten krój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu nie masz juz konta na vinted :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie jak byś podawała jakie dokładnie rajstopy masz na sobie w prezentowanych stylizacjach by kobietom lub mężczyznom było łatwiej je znaleźć. Też kupuję rajstopy dla siebie w sklepie Beli.pl :) Zapraszam na mój blog o rajstopach męskich www.rajstopymeskie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)