Trendy w praktyce #1 | STYL MILITARNY

sobota, września 20, 2014

WITAJCIE!
W dzisiejszym poście mam dla Was stylizację przygotowaną zgodnie z jednym z najnowszych trendów na jesień 2014. Wśród czterech stylów pojawił się styl militarny, uwielbiam taki mocny i wyrazisty look przełamany kobiecością w postaci obcasów i torebki. W stylu militarnym oczywiście nie może zabraknąć koloru khaki, skóry, klamer i printów moro. Wygrzebałam ze swojej szafy dosyć stare rurki które kupiłam dawno w lumpeksie za 10 zł - miałam je wyrzucić ale po krótkich przemyśleniach było mi szkoda i o to są teraz IN~!Dlaczego sandałki skoro to stylizacja jesienna? Ostatnio pogoda w moim mieście nie różni się bardzo od tej lipcowej - wakacyjnej, więc postawiłam na sandałki, można zastąćpić je botkami czy litami w chłodniejsze dni :)Cały look ma być mocny i wyraźny, dlatego też i wybrałam mocniejszy makijaż. Mam nadzieje że całość się Wam spodoba, dodatkowo wspomnąć chce o moim pomyśle na serię postów ze stylizacjami wg. trendów na jesień, znajdziecie je pod powyższym tytułem i będziecie mogli nie tylko sprawdzić co jest teraz modne a i znaleźć może inspirację..  co Wy na to?:)

Zostawiam Was ze zdjęciami, do następnego!


CO MAM NA SOBIE?
Bluzka - House
Spodnie - Pieces
Buty - H&M
Torebka - Atmosphere






















You Might Also Like

17 komentarze

  1. Jakoś sobie nie wyobrażam chodzenia w takich butkach jesienią. Postawiłabym tu na lity czarne ;) makijaż perfekt :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień mamy bardzo ciepłą w tym roku - bynajmniej u mnie jest po 25 stopni w cieniu, więc ja nie wyobrażam sobie grzać stopy w litach, oczywiście na chłodniejszy dzień można je zamienić :)

      Usuń
    2. Jeszcze to nie jesień hehe

      Usuń
  2. Dodaj post o swoich kosmetykach których używasz codziennie

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodzisz do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  4. Do szkoły o jakim profilu chodzisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Już kolejny raz widzę te sandałki, bardzo mi się podobają! :) Wszystko jest fajnie ze sobą zgrane, spodobał mi się pomysł i czekam na kolejne posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagraj jakiś filmik na yt

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy jakaś wyprzedaż z twojej szafy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. minimalistycznie, ale z pazurem, bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  9. PROSZĘ, ZACZNIJ NAGRYWAĆ NA YT! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram.. ! Weronika Zalesińska jest świetna <3

      Usuń
    2. Bluzeczka z tej kolekcji? Jest świetna, jednak na stronie jej brak,;\

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)