All I see is black&white

sobota, kwietnia 19, 2014

Witajcie kochani!
Wzięło mnie ostatnio na bardzo głębokie przemyślenia na temat mojego blogowania. Wzięło się to stąd że już w maju minie rok odkąd jestem z Wami - wydaje mi się że przyszedł czas na jakieś zmiany, na postawienie sobie nowych celów oraz na podniesienie poprzeczki. Nie chcę aby mój blog był monotonny - dlatego postanawiam urozmaicić go w większą ilość postów kosmetycznych oraz filmików. Bardzo chętnie również poczytam Wasze propozycje - co byście chcieli widywać na blogu, oprócz stylizacji ? 
Oprócz tego planuję już od dawna rozpocząć może kursy albo coś podobnego ( o ile wynajdę ) z działu kosmetologii oraz stylizacji, aby poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności - aby nabrać profesjonalizmu! Przede wszystkim chciałabym również wyjść z działu " bezpieczna moda " czyli zacząć się bardziej otwierać na nowe trendy i komponować stylizacje które będą nawet czymś zupełnie nowym.
Mam nadzieje że uda mi się wejść na wyższy poziom - a i że Wy zostaniecie ze mną! :)

Co do stylizacji :
Tym razem postanowiłam znów połączyć ze sobą swoje dwa ukochane kolory - biel i czerń których jest ostatnio całkiem sporo na moim blogu. Do białych tregginsów od Pieces dobrałam zwykły czarny crop top z H&M oraz narzutkę New Look. Stylizacja nie była by oczywiście pełna bez ulubionych szpilek Atmosphere i piękności w postaci czarnej kopertówki od Mohito





You Might Also Like

13 komentarze

  1. Pięknie wyglądasz! ja bym chętnie zobaczyła więcej filmików! Make-up, moja szafa, nowości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy ze częściej będziesz dodawać posty a nie tak jak teraz raz na rok :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz olśniewająco. ;) Super torebka!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda ten krótki topik z tymi spodniami. śliczna figura:) ps. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :) torebeczka super :) pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :) http://silesianfashionfreak.blogspot.com/2014/04/happy-easter-time.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpiękniejsza <3 idealnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki, filmiki to jest to :)
    Stylizacja bardzo ładna, pięknie na Tobie leżą te treginsy.
    Pozdrawiam. www.viollastyle.blogospot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalnie!! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Cię oglądać w takim eleganckim wydaniu :) A modowe eksperymenty chętnie zobaczę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)