Girl in white

niedziela, kwietnia 06, 2014

 Witam Was kochani :)
Staram się od przerwy którą sobie zrobiłam w blogowaniu dodawać jak najczęściej posty i bardziej starannie dobierać stylizacje zgodnie z Waszymi wskazówkami. 

Dzisiaj przygotowałam stylizacje o której myślałam długo i w końcu udało mi się zebrać wszystko do siebie - wyszło mi coś takiego, mam nadzieje że się Wam spodoba. 
Zostawiam Was ze zdjęciami! :)
 
Marynarka - H&M
Spodnie - Pieces
Szpilki - New Look
Naszyjnik - Persunmall
Zegarek - Geneva


You Might Also Like

17 komentarze

  1. a mówią ze biały pogrubia , wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiej firmy masz tu pomadkę i jaki numer ? jesteś piekna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz prześlicznie w białym kolorze :)
    Piękny makijaż.

    www.viollastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jesteś śliczna ;) uwielbiam Twoje brwi <3!

    OdpowiedzUsuń
  5. Strój i makijaż dla mnie idealnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja i dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super look :) uwielbiam looki total ale ten to jest MEGA !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja! wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejciu... ;o Cud i miód ;o <3

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. znowu gadasz z paulinyw????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie, zrozumcie jedną rzecz raz na zawsze :
      SAMI WYMYŚLILIŚCIE SOBIE WOJNĘ MIEDZY MNĄ A NIĄ.
      Z Pauliną dobrze się dogadujemy i tyle w temacie, przestańcie proszę poruszać ten temat i wymyślać nowe plotki.

      Usuń
  11. jestes przesliczna, prosty ale klasyczny outfit
    zapraszam do mnie http://ooooohlalaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycasz! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)