Jak wróciłam do brązu ?

niedziela, kwietnia 20, 2014

Witajcie kochani!
Po tym jak dostałam sporo pytań od Was na temat moich włosów a mianowicie ich aktualnego 
koloru postanowiłam zrobić specjalny  post na ten temat aby móc w skrócie opowiedzieć co i jak z czym i po co :)

Zacznę od tego że włosy od jakiś dwóch lat farbowałam na czarno, szamponem koloryzującym Palette, nie niszczył włosów jak normalna farba a kolor utrzymywał się naprawdę bardzo długo i wystarczyło raz na miesiąc uzupełnić tylko odrosty. Z czasem mój zachwyt do czarnych włosów zaczął mijać i pragnęłam powrócić do naturalnego koloru - czyli ciemnego brązu. Nie jest to łatwa sprawa a i bardzo monotonna i naraża włosy jak zdajemy sobie sprawę na porządne zniszczenia. Fryzjer to koszt od 100 zł do 350-400 zł, a to naprawdę bardzo dużo.. komu chce się wydawać tyle pieniędzy na fryzjera? Więc odpuściłam i dalej farbowałam włosy na czarno.

Naturalne włosy przed farbowaniem i cięciem :


Włosy w czasie farbowania ich na czarno i cieniowaniu : 



Lubiłam swoje czarne włosy ale mimo wszystko wracała ochota na brąz. Zaczęłam szperać w internecie, szukając informacji na temat ściągania koloru - w domu. Przejrzałam kilka stron i okazało się że jest naprawdę szeroka gama dekoloryzatorów których można użyć samodzielnie. Wybrałam jeden - który dostał bardzo, bardzo dużo pozytywnych opinii. LOREAL ECLAIR CLAIR DECOLORANT - kupiłam go w drogerii natura (48zł)


Dekoloryzator okazał się być jak najbardziej trafiony. 
Nie zniszczył moich włosów, i chociaż wiadomo - były bardziej suche -załączona odżywka była genialna, bardzo ładnie nawilżyła włosy i nie było śladu po dekoloryzatorze. 
Dekoloryzator działa trochę jak rozjaśniacz - z moich czarnych włosów miejscami został blond albo rudawy.
Niestety zdjęcia własnych włosów przepadły ale udało mi się znaleźć coś bardzo podobnego,co wyszło mi, u mnie kolor był jaśniejszy, mniej rudy.


Na drugi dzień po dekoloryzacji kupiłam dwie farby - jasny i ciemny brąz które wymieszałam ze sobą i nałożyłam taką mieszankę na włosy, które nie były idealnie brązowe, wciąż miejscami czarne ale zdecydowanie w większości bardziej przypominały brąz. Kolor ten zmywałam szamponem rumiankowym przez miesiąc aby go rozjaśnić i spłukać resztki czerni. W zamian wychodziły od rozjaśnienia rudości i lekkie czerwienie po farbie. Na tamtym etapie miałam mniej więcej takie coś:

Aby wyrównać mniej więcej plamy które powstały na mojej głowie po miesiącu nałożyłam farbę - jasny brąz. Wtedy uzyskałam już prawie idealny odcień, ale gdzie nie gdzie jeszcze wychodzi rudość.


PIELĘGNACJA:
Szampon którym spłukiwałam kolor - Rumiankowy, Familijny ok 7 zł
Odżywka - Lorys z masłem shea, ok 12 zł
Odżywka Pantene Pro-V Odnowa Nawilżenia

Czytaj więcej na http://www.styl.pl/forum/odzywka-pantene-pro-v-odnowa-nawilzenia-tematy,dId,2233116?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Odżywka Pantene Pro-V Odnowa Nawilżenia

Czytaj więcej na http://www.styl.pl/forum/odzywka-pantene-pro-v-odnowa-nawilzenia-tematy,dId,2233116?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Odżywka Pantene Pro-V Odnowa Nawilżenia

Czytaj więcej na http://www.styl.pl/forum/odzywka-pantene-pro-v-odnowa-nawilzenia-tematy,dId,2233116?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Odżywka Pantene Pro-V Odnowa Nawilżenia

Czytaj więcej na http://www.styl.pl/forum/odzywka-pantene-pro-v-odnowa-nawilzenia-tematy,dId,2233116?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Odżywka Pantene - Odnowa nawilżenia , ok 12 zł
Odżywka Pantene Pro-V Odnowa Nawilżenia

Czytaj więcej na http://www.styl.pl/forum/odzywka-pantene-pro-v-odnowa-nawilzenia-tematy,dId,2233116?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Olejek Arganowy Marion - ok 11 zł



Po umyciu włosów nakładałam najpierw odżywkę Lorys, trzymałam ją ok 4 minut i następnie nakładałam odżywkę Pantene, trzymałam również ok 4 minut. Zabiegi te pozwoliły mi odbudować i nawilżyć moje włosy, po tak intensywnych zabiegach chemicznych. W tej chwili moje włosy mają się nieźle - kontynuuję mocne nawilżanie ich odżywkami i olejkiem, aktualnie nie farbuję włosów już ok 4 tygodni od ostatniego farbowania. Planuję spłukać aktualny kolor i następnie go znów nieco wyrównać jaśniejszym brązem, możliwe że skuszę się na ombre :) Na aktualnych włosach nadal pod słońce widać czerwone refleksy, które są zasługą jednej z farb.
Moje włoski dziś wyglądają tak :  


 Jeśli macie jakieś pytania możecie 
śmiało zadawać je pod tym postem!:)
buziaki!;*

Zapraszam tych, co jeszcze nie widzieli 
na wczorajszy post ze stylizacją! KLIK

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Ślicznie Ci w tym brązie, idealnie do Ciebie pasuje. Od ponad roku jestem blondynką, ale rozjaśnianie mega niszczy i wysusza włosy i coraz częściej zaczynam zastanawiać sie do powrotu do naturalnego ciemnego blondu, po prostu szkoda mi mojej czuprynki:/

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/04/20042014.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Już masz łądne, nie róbnic

    OdpowiedzUsuń
  3. W brązie zdecydowanie najładniej! :)
    Mówi Ci to fryzjerka! :D

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś piękna!
    http://thiefclothes.blogspot.com/2014/04/make-up.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ja cały czas się w sobie zbieram i zebrać nie moge... tez bym chciała zdjac czarny ale nie mam zbyt zdrowych włosów, dlatego boje się że juz calkowicie mi wypadną po takim zabiegu ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Ci w brązie !

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym się bała porywać na samodzielne rozjaśnianie i wolałam to zrobić w salonie, co z tego że to kosztuje,jak wiem że jestem w rekach profesionalistow

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)