W kolorach jesieni

poniedziałek, października 31, 2016

Jakiś czas temu, na jednym z instagramowych kont modowych znalazłam zdjęcie pięknego, musztardowego swetra. Kolor tak bardzo mi się spodobał, że niemal pierwszą rzeczą jaką zobaczyłam wchodząc do H&M był właśnie sweterek, który zobaczycie w stylizacji poniżej. Wyobraziłam go sobie właśnie w połączeniu z jeansami, jednak super będzie prezentować się również z czarnymi rurkami. Do już wspomnianego swetra i jeansów założyłam boskie, czarne kozaki za kolano, które są moim hitem i wielką miłością. Zresztą, są to buty które chyba nigdy nie wyjdą całkiem z mody więc opłaca się je mieć w swojej szafie. 
Cała stylizacja znów utrzymana w luźnym, codziennym stylu - znacie mnie :) 

Kamizelka - Kik /  Sweter - H&M / Jeansy - SH / Kozaki - klik / Torebka - Monnari








You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ostatnie zdjęcie jest słodkie! :) Ciekawa jest tutaj gra kolorów: niebieski na spodniach, musztardowy na sweterku, czerń kamizelki i butów, ciemna pomadka(fantastyczny kolor!), naprawdę świetne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na twojego bloga trafilam od jednej blogerki i juz tu zostaje :) Swietna stylizacja, kolor sweterka idealny na ta pore. W sumie to taki zwyklak ale nie calkiem banalny ;) Chcialam juz pisac ze fajnie jakbys troche schudla no ale juz doczytalam jaki jest powod... i w zupelnosci rozumiem gdyz choruje na to co ty... Tez biore leki i sama troszke przytylam ale tragedii na szczescie nie ma, myslalam ze bedzie gorzej. Duuuzo zdrowka i czekam na kolejny poscik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudowną urodę! Życzę powodzenia w rozwinięciu skrzydeł :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)