GREY is the new black

sobota, października 29, 2016

Jesień to moja druga ulubiona pora roku. Oczywiście tylko ciepła i słoneczna jest najbardziej przyjemna i piękna. Mimo tej zmienności, lubię ją za możliwość ubierania się "na cebulkę". Wyciągam wtedy swoje grube swetry, kamizelki, szaliki i czapki, mając mały przedsmak zimy. Stylizacja którą zobaczycie poniżej to właśnie jedna z opcji, którą można wykorzystać w ciepły jesienny dzień. Kolor szary od jakiegoś czasu jest bardzo lubiany, również przeze mnie. Chciałam aby całość była w luźnym i miejskim stylu. Ciepła, mięciutka futrzana kamizelka to zdecydowanie moja ulubiona część tego outfitu. Trapery są wygodne, stabilne i ciepłe a przewieszona przez ramię torba, dodaje całości właśnie takiego luzu. 
Dajcie znać jak się Wam podoba! 

KAMIZELKA> klik/  BUTY > klik/ SPODNIE > eButik.pl /BLUZKA > klik /TORBA > CASU






Na hasło ILOVEMYFASHION OTRZYMACIE 60% ZNIŻKI !

Zniżka obowiązuje na wszystkie NOWOŚCI (bez butów!) ♥♥
LINK DO NOWOŚCI -> https://goo.gl/5qNBHC

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Zdecydowanie jesień to jedna z naszych ulubionych pór roku, ale oczywiście w tym słonecznym wydaniu :) Cała stylizacja jest bardzo fajna naszą uwagę zwróciła futrzana kamizelka, jest świetna ;) Masz przepiękną urodę <3
    Pozdrawiamy 4fs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Ulubiona Blogerka wróciła na dobre! <3 Zmiany graficzne zdecydowanie na plus, co do stylizacji-prosta, luźna, taka jaką lubię najbardziej :) Ja nie mogę przekonać się do kamizelek, na kimś bardzo mi się podobają, na mnie.. niekoniecznie, nie umiem jej łączyć z innymi rzeczami by to jakoś sensownie wyglądało. Jesień uwielbiam za: liście, kasztany <3, za swetry, grube szale, wieczory z książką i kocykiem tak, nie bardzo za zimno i ciągłe ostatnio deszcze :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zestawy :) Podoba mi się kamizelka, ostatnio oglądałam podobną. Ja w sumie też lubię jesień, ciężko czasami o dobry humor w taką ponurą pogodę, ale z przyjemnością patrzę na kolorowe drzewa i rozkoszuję się ciepłą herbatą po powrocie do domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja również uwielbiam takie wieczory gdy wracam po ciężkim dniu i popijając ciepła herbatkę odpoczywam pod kocykiem. 😀

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)