Recenzja GARNIER BB CREAM

wtorek, maja 28, 2013

Witajcie!
Pogoda za oknem przeraża więc dzisiaj słodkie lenistwo z telewizorem i moim mężczyzną :)
Tym czasem mam dla Was krótką recenzje BB creamu z Garniera.


Kiedyś stosowałam zwykły podkład jednak z czasem zauważyłam że mi nie służy - pojawiła się nowość na Polskim rynku - BB cream więc i ja się pokusiłam. Jego cena waha się w granicach 15-20 zł - swój kupiłam w Biedronce za 14 zł więc opłacało się najlepiej, jeśli już. Producent obiecuje nam że skóra będzie gładka, nawilżona koloryt będzie wyrównany a niedoskonałości  niewidoczne.Może służyć zarówno jako podkład jak i jako baza pod podkład. Jak kto woli.. 




Moja opinia:

+

- Ładnie dopasowuje się do naturalnego koloru skóry
- Nie tworzy efektu maski , jest lekki i nie widoczny 
- Cera się nie przesusza, wręcz przeciwnie, jest nawilżona
- Faktycznie skóra wydaje się gładka  i jednolita
-Produkt ma bardzo ładny zapach 
-Wydajny, wystarczy go naprawdę malutko aby pokryć całą twarz

-

- Kiepskie krycie - w sumie żadne jeśli chodzi o jakieś " większe " sprawy.
- Jak dla mnie - cena trochę za duża.
- Nie matuje

Daję mu  6 punktów na 10.

...................................................................................................................................................................

Ps. Chciałabym abyście zwrócili uwagę na banery na samym dole mojego bloga są przeznaczone dla portali które prowadzą cel charytatywny dla zwierzaków :)


You Might Also Like

1 komentarze

  1. te kremy mają to do siebie ,że wysuszają skórę i staje się napięta, jednak wygląda naturalnie i świeżo .Garniera jest dużo lepszy niż Nivea także tego 2 nie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)