Pielęgnacja twarzy

wtorek, maja 07, 2013

A o to i są!

Kosmetyki w które według mnie warto 
zainwestować oraz które stały się moimi ulubieńcami.
Używam ich codziennie ( nie licząc masek ) i myślę że nie zamienię ich na coś innego :)


1. Peeling Neutrogena - trudno dostępny w Polsce jednak dla mnie bombowy.
Swój sprowadziłam sobie z Niemiec jeszcze przed grudniem ubiegłego roku, zużycie możecie zobaczyć jest wydajny :) Cena niestety nie jest mi znana ale myślę że granice 20zł
Będzie idealny na osób które lubią do twarzy stosować lżejszy peeling :)




2. Maski Oriflame - sama bym ich sobie pewnie nie kupiła, ale znalazły się w marcowych shiny boxach więc korzystam.Jedna jest z zieloną herbatą ( nawilżająca ) druga z jaśminem ( złuszczająca ) obydwie są według mnie ok - szczególnie ta złuszczająca.
Cena to ok 35 zł za szt.


3. Krem Nivea - nowość u mnie od paru dni. Podoba mi się zapach, konsystencja i fakt że buzia rzeczywiście się tak nie świeci w ciągu dnia, a i makijaż się nieźle trzyma :)
Kupiłam go za 9 zł z groszem.


4. Tonik Lirene - to moja chyba 4 butelka.  Bardzo go lubię.
Jest do cery tłustej / mieszanej  i mi w 10000 % odpowiada. 
Cena waha się w granicach od 15 do 18 zł.


Po za tym czasami myję twarz mydłem dziegdziowym - zalecane jest dla osób s trądzikiem - nigdy go nie miałam i nie mam, jednak kupiłam by zwalczać jakieś jednostki :) 
Dla mnie szału nie robi.. Mój chłopak jednak używa go co dnia ( ma więcej nieprzyjaciół ) i jakoś nie pomaga mu.. Cena w granicach 11 zł.

Na dniach pojawi się makijażowa rutynka - dla zainteresowanych.

 








You Might Also Like

0 komentarze

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)