Jeans

środa, maja 22, 2013

Postaram się teraz dodawać więcej i częściej tak aby Was nie zaniedbywać :)
Jeżeli wszystko się dobrze potoczy nawiąże również współprace oraz zoorganizuje konkurs na dobry początek blogowania :) Planuje również post poświęcony w 100 % mojej historii, tak abyście mogli zobaczyć jak wiele da się zrobić gdy tylko się chce, zresztą nie jestem jedynym tego żywym przykładem :) Tym czasem szybki post - zdjęcia niestety dziś tylko takie, musiałam radzić sobie z samowyzwalaczem :)
Buziaki :)


* Koszula - New Yorker
* Spodnie - Szachownica
* Buty - Vooi.pl
* Torebka - Allegro
* Zegarek - Geneva ( all )










 Jeżeli podoba Ci się mój blog - dodaj do obserwowanych ! :)


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ładny zestawik , bardzo fajnie wszystko dobrane. Nadaje się na codzienne wyjście a także na wiele innych okazji.
    Super , że stworzyłaś bloga ze swoimi własnymi inspiracjami i chcesz dzielić się ciekawymi pomysłami.
    Zajrzę za kilka dni, może pojawi się nowa notka.
    Pozdrawiam Nicole.
    http://niemiecka-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z vinted :)
    zapraszam też do siebie
    http://margarittasdiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, świetna torebka. Fajnie się Ciebie ogląda, obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)