Walentynkowy JOYBOX

poniedziałek, lutego 15, 2016

Witajcie kochani w kolejnym poście!

Na dzisiaj przygotowałam dla Was krótki wpis o najnowszym pudełeczku JOYBOX w edycji walentynkowej. Co prawda, walentynki już minęły, jednak miłość powinno celebrować się cały rok, i przez cały rok jest okazja alby móc się wystroić na romantyczną kolację lub na co dzień :) W walentynkowym pudełeczku Joybox znajdziecie wszystko to, co pomoże Wam się zrelaksować, upiększyć ale i sprawdzi się jako torebkowy niezbędnik. Jak zwykle sama oprawa pudełeczka jest bardzo klimatyczna, zresztą... zobaczcie same!



1. Original Source 
    Żel pod prysznic Mango i Macadamia, 250ml
Jego zapach jest niesamowicie świeży i słodki. Myślę, że firmę Original Source i ich niesamowite żele pod prysznic znacie bardzo dobrze, więc nie będę się rozpisywać na jego temat!

2.  Carex
      Antybakteryjny żel do rąk, 50ml
Taki żel każda z nas powinna mieć pod ręką. Przyda się on również wszystkim mamom. Dezynfekuje dłonie, ma przyjemny słodki zapach, jest delikatny dla skóry. Mieści się w każdej torebce. Dzięki pomce dozowanie go jest łatwe i przyjemne :)

3. Kneipp
    Esencja do kąpieli Totalny relaks, 100ml
Te esencje znam już od jakiegoś czasu. Dostałam kiedyś zestaw miniaturek tego produktu o różnych zapachach. Działa kojąco, odprężająco... coś dla fanek długich gorących kąpieli po ciężkim dniu  :)

4. Floslek Laboratorium
     Wazelinka do ust na randkę, 15g
Przeurocze, małe opakowanie. Dobrodziejstwa wazeliny dla naszych ust znamy nie od dziś. Ta ma niesamowity słodki zapach, świetnie nawilża i.. błyszczy się delikatnie na ustach :)

5. Debby
     Błyszczyk do ust Kiss My Lips 
W joybox dostępne są 3 kolory, wybierane losowo. Mi trafił się delikatny nudziak - kolor 08. Nie przepadam za błyszczykami, które się bardzo kleją. Ten, bardziej w swojej konsystencji przypomina mi balsam do ust.

6. Wibo
     Szminka do ust Million Dollar Lips
Jest to szminka w tzw. płynie. Jej konsystencja jest kremowa, pigmentacja niesamowita a kolor który mi się trafił czyli numer 4 to boska, głęboka i żywa czerwień.

7. Perfecta
    Gruboziarnisty peeling mineralny, 60 ml
Jeszcze nie miałam okazji użyć tego peelingu, jednak jestem nim bardzo zainteresowana. Produkt przeznaczony jest rzekomo dla cery tłustej i mieszanej. Ciekawe co czyni.. :)

8. Evree
    Olejek do twarzy u szyi, 30ml
Sporo słyszałam już o tej marce na youtube. Wiele dziewczyn chwaliło olejki tej firmy. Miałam okazję użyć go już jakieś dwa razy. Wbrew pozorom, mogą używać go również osoby z cerą tłustą.

9. Perfecta
    Mineralny krem myjący - maska 2 w 1 
Użyłam już kilka razy tego produktu. Bardzo fajnie myje twarz, nawet makijaż zmył się bez problemu. Jest bardzo delikatny, jego konsystencja jest kremowa i lekka. Muszę jeszcze wypróbować go jako maskę :)

10. Sayen
      Zestaw kosmetyków do pielęgnacji twarzy, 22ml
Pierwszy raz mam do czynienia z tą firmą. Jest to polska marka, skupiająca się na pielęgnacji skóry. Zestaw kosmetyków można dostać w 3 wariantach : normalizujący,odmładzający i nawilżający. W boxach można dostać jeden z nich. 





Pudełeczko możecie zamówić na stronie www.joy.pl/joybox
a w zakładce " jak zamawiać " poznacie krok po kroku wszystkie czynności, aby móc cieszyć się co miesiąc nowym pudełeczkiem pełnym kosmetyków, których wartość znacznie przekracza cenę pudełeczka :) Szczerze polecam, jest to naprawdę nie wielki koszt a ile daje radości.. !:)

........do zobaczenia  w następnym poście,
                                                            buziaki!






You Might Also Like

2 komentarze

  1. Tyle fajnych porduktów, Joybox jak widzę, znów pozytywnie zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jakiego uzywasz podkładu ? Może jakiś post o twoich kosmetykach do makijażu :) ?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)