Bag essentials & Update

sobota, lutego 13, 2016

Witajcie kochani!
Jak minął Wam kolejny tydzień lutego? Ja jestem w ogromnym szoku, że to już połowa lutego, a dopiero co świętowaliśmy nowy rok. Tak czy siak lepiej, aby ta zima zleciała jak najszybciej, byśmy mogli cieszyć się ciepłym wiosennym powietrzem i słoneczkiem :) Miałam na ten weekend wiele planów, chciałam stworzyć dla Was kilka ciekawych stylizacji na walentynki czy na co dzień, jednak los miał wobec mnie inne plany... W czwartkowy wieczór bardzo mocno oparzyłam obydwa uda wrzątkiem, z ledwo co zagotowanej wody. Na moje nie szczęście, woda wylała się na niemal gołe nogi, bo miałam tylko cienkie rajstopy. Oczywiście, wylądowałam w szpitalu a następnie zostałam uziemiona w domu. Mimo to, postanowiłam napisać coś, aby wywiązać się z obietnicy powrotu na bloga! :) 
______________________________________________________________________________

Poniżej znajdziecie kilka zdjęć, które przedstawiają moją najnowszą zdobycz. Jest to torebka ze sklepu CASU.PL. Często widuje teraz kobietki noszące tego typu listonoszki, nie ukryję że bardzo podobają mi się ich wersje torebek, jednak ja zdecydowałam się na coś innego, czego nie widać na każdym rogu ulicy. Torebka jest naprawdę bardzo dobrej jakości, solidnie wykonana, ma fajny prosty wygląd, jednak przykuwa uwagę swoim połyskiem. Polecam ją tym kobietkom, które szukają torebki na co dzień do każdego looku, pojemnej ale i nie wielkiej :) KUPISZ JĄ TUTAJ -> KLIK ! 







Na dzisiaj mam dla Was tylko tyle, mam nadzieje, że nogi szybko się wygoją i będę mogła niedługo wrócić do normalnego życia, a co za tym idzie zdjęć na bloga :)
                                                                                        

                                                                                                buziaki!

You Might Also Like

1 komentarze

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)