Shecloth dresses

piątek, października 03, 2014

Zauważyłam że w moich stylizacjach tak jak i lookach codziennych pojawia się bardzo mało sukienek. Chcąc to zmienić zaczęłam przeglądać oferty sklepów internetowych i trafiłam na shecloth . Czeka mnie teraz sporo okazji do założenia sukienki, więc postanowiłam podzielić się z Wami moimi ulubieńcami wyszperanymi na tej stronie, może znajdziecie też coś dla siebie? Zapraszam na stronę, dajcie znać w komentarzach co spodobało się Wam najbardziej! :)

kobaltowa                                                            biała

czarna 1                                         




neonowa
czarno pudrowa




czerwona
neonowa



Zapraszam do polubienia mojej strony na facebooku

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Wszystkie ładne ale jakoś przemówiła do mnie czerwona :) I ona najbardziej mi się podoba z tego towarzystwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te sukienki są okropne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)