MY EVERYDAY MAKE UP

poniedziałek, października 27, 2014

Witajcie kochani w kolejnym poście!
Ostatnio mało mnie tutaj blogu ponieważ ciągle mam do zrobienia coś innego lub po prostu nie mam warunków aby przygotować dla Was nową stylizacje. Mimo to staram się być w miarę obecna na fanpage oraz instagram więc jeśli jeszcze mnie tam nie obserwujecie to zapraszam, w takich przerwach to jedyne miejsca gdzie jeszcze mogę się w miarę udzielać oraz mieć z Wami jakiś kontakt :) Dzisiejszy post zainspirowany jest Waszymi prośbami oraz propozycjami. Dziś przestawię Wam krok po kroku jak wykonuję i jak wygląda mój  codzienny makijaż. Nie ma w nim nic specjalnego i jest banalnie prosty , akurat dla amatorów makijażu takich jak ja.

Nie zawsze mam rano dużo czasu aby spokojnie się pomalować, więc czasami mój makijaż to tylko tusz do rzęs i odrobina pudru, jednak w swojej codziennej rutynie mam przewidziane jakieś  min - i to w zupełności mi wystarcza aby w spokoju i dokładnie wszystko wykonać. W swoim makijażu stawiam zawsze na podkreślenie i naturalny w miarę efekt. Nie używam miliona kosmetyków - tylko te najpotrzebniejsze, choć nie ukryję że mam ich sporo mimo wszystko :) Poniżej znajdziecie kilka zdjęć wszystkich użytych przeze mnie kosmetyków oraz kolejne kroki. Mam nadzieje że post sie Wam spodoba, czekam na Waszą opinię w komentarzach! Do zobaczenia w następnym poście ♥















Wszelkie pytanie kierujcie w komentarzach ;)






You Might Also Like

20 komentarze

  1. Fajnie że pokazujesz wszystko krok po kroku:)
    Pozytywnie!:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że zrobiłaś taki post POZYTYWNIE:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Cię doskonale :) U mnie to samo, wykłady, później w domu nauka i wgl i czasu mało na wszystko, nawet nie ma kiedy zdjęć zrobić, bo po wykładach jest już ciemno.
    A co do Twojego makijażu jest prosty i zarazem cudowny. To jest właśnie takie dziwne już się bałam, że coś ze mną nie tak, że dużo mam kosmetyków a używam ich garstkę.
    Jestem zauroczona i strasznie mi się podobają zdjęcia, gdzie pokazujesz makijaż odnośnie brwi, pięknie wyszły Ci oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny! I ostatnie zdjęcie<3 Chcę go poćwiczyć, może w końcu uda mi się wykonać coś podobnego tj makijażowy anty talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakich kosmetyków użyłaś do tego makijażu?
    Bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://ilovefashionxo.blogspot.com/2014/09/my-make-up-kosmetyki-do-makijazu.html większość znajdziesz w tym poście :)

      Usuń
  6. ja używam tylko korektor, tusz, eyeliner i białą kredkę czasami bronzer ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zimą też nakładasz krem nawilżający na taki mróz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że tak, zimą tym bardziej, bo właśnie ten mróz wysusza moją skórę jeszcze bardziej.

      Usuń
    2. z tym, że kremy nawilżające są absolutnie zabronione na mróz bo robią jeszcze większą masakrę na twarzy... zawierają wodę która wnikając w skórę na mrozie jeszcze bardziej ją wysusza ;) na zimę na dzień krem tłusty lub półtłusty a na noc nawilżający ;) przemyśl to :)

      Usuń
    3. Każdy ma inną cerę i u każdego wszystko sprawdza się inaczej, krem którego używam sprawdzą sie u mnie idealnie nawet zimą :) a jeżeli chodzi o kremy tłuste nie są one dla każdego, tym bardziej w życiu na dzień, prędzej jeśli już to krem tłusty właśnie na noc :)

      Usuń
  8. gdzie kupiłaś sweterek z ostatniego zdj ? śliczny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful xx
    PS: Join my new giveaway on my blog : www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadłam na Twojego bloga przypadkiem ale zostanę obserwatorem bo bardzo mi się spodobał :) Masz śliczną urodę nawet makijaż ci niepotrzebny ale fakt masz duży talent bo wyszedł świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż super. Bez makijażu jesteś bardzo śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moglybysmy sie kiedyś spotkać? Chętnie zrobilabym ci parę zdjęć :) jestem ze Zlotoryi . Tez mam swojego bloga :) robie zdjecia :) www.believeinyourdream.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)