Nudes

środa, maja 21, 2014

Witam wszystkich :)

Dzisiaj co do opisywania stylizacji za bardzo weny nie mam, więc chwilą wstępu tylko dopowiem że jest to jak dla mnie stylizacja jak najbardziej na co dzień. Jest delikatna, dziewczęca i zarazem ma w sobie nutę elegancji. 
Bardzo Was przepraszam za jakość zdjęć. Nie dość że warunki kiepskie to i aparat coś mi fiksuje, czeka go pobyt w naprawie. 
Mam nadzieje że stylizacja przypadnie Wam do gustu, buziaki!

Ramoneska - KLIK!
Spodnie - Bershka
Szpilki - SH
Torebka - SH ( podobna TUTAJ! )
Zegarek - Geneva ( podobny znajdziecie TUTAJ! )




You Might Also Like

9 komentarze

  1. Takie piękne szpilki z sh??!!! Zazdroszczę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. można bezpośredni link do tej ramoneski? Bardzo proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, a chciałabym się jeszcze dopytać kilku rzeczy. A mianowicie płaciłaś coś za wysyłkę?
      Po jakim czasie przychodzisz zamówiona rzecz?

      Usuń
    2. Wysyłka jest darmowa :)
      Paczka przychodzi tak po ok dwóch tygodniach :)

      Usuń
  3. Piękna torebeczka, do twarzy Ci w jasnych kolorkach:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. przyciemniłaś włosy i opaliłaś się ?? czy to tylko wina światła ? :) pozdrawiam pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej wina światła, chociaż teraz włoski na tych zdjęciach wyglądają bardziej podobnie do tych jakie mam w rzeczywistości, nie tak jak w ostatnim poście wyszły okropnie rude :) A co do opalania mam ciemną karnację, ale nie aż tak ;)

      Usuń
  5. Piękny zegarek!
    Wow, taka torebka z sh?
    Masz szczęscie :)
    Zapraszam do mnie, miło mi będzie ,jeżeli zostawisz po sobie ślad :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)