3D CHILI | Olej Lniany

czwartek, maja 29, 2014

OLEJ LNIANY OD 3D CHILI

Dzisiaj przygotowałam dla Was post, który w całości chciałabym poświęcić Diecie 3D CHILI, jednak zbliżymy się tym razem do nowości w postaci oleju lnianego. Zacznę od tego że swoja przygodę z 3D CHILI zaczęłam już dosyć dawno, na blogu istnieje mały wpis z wzmianką o moich ćwiczeniach i diecie z udziałem kapsułek. Znajdziecie post TUTAJ 



Wracając do tematu głównego - dzisiaj przedstawię Wam olej lniany od 3D CHILI który ma nie tylko działanie wspomagające pozbywanie się nadmiaru tłuszczyku, ale przede wszystkim dba o nasze serce oraz koncentracje. TUTAJ znajdziecie obszerne i dokładne informacje do do tego produktu, na blogu chce podać tylko te jak dla mnie najbardziej istotne. 


1. DBA O NASZE SERCE!
Przyspiesza metabolizm, obniża poziom cholesterolu oraz oczyszcza wątrobę. 
Co oznacza że olej pozwala nam nie tylko łatwiej zrzucić kilogramy, ale i dba o nasze zdrowie!


2. WSPOMAGA ODCHUDZANIE!
Olej został wzbogacony o kapsaicynę która w naturalny sposób wpływa na redukcję masy ciała, wspomagając odchudzanie. 
(sprzyja kształtowaniu sylwetki, ułatwia redukcję tkanki tłuszczowej)


3. JEST SMACZNYM I ZDROWYM DODATKIEM DO RÓŻNYCH POTRAW
Możemy wzbogacić nim różne sałatki używając go jako sos lub jako baza pod dressing.




Chciałabym również wspomnieć że kupując go otrzymałam dodatkowo za darmo plan żywieniowy zgodnie z DIETĄ 3D CHILI wzbogaconą o olej lniany. Posiłki są banalnie proste, bardzo smaczne, nie są mdłe i monotonne.. każdego dnia coś innego i łatwego do przygotowania co jest ogromnym plusem,  wszyscy znamy diety w których posiłki bez smaku i takie same każdego dnia.. 


Co do samych saszetek z olejem :  są bardzo poręczne, to przede wszystkim. Czasami posiłki zabieramy ze sobą do szkoły/ pracy i taka wygodna sprawa jak małe saszetki (mieszcące się dosłownie wszędzie, nie to co butla oleju :D ) jest idealna dla każdego. Możemy sobie dzięki temu spokojnie przygotować " posiłek dietowy "nawet w pracy czy w szkole :)







Kończąc ten krótki post powiem Wam szczerze że jestem bardzo ciekawa efektów oraz działania związanych z tym produktem, jak każdy z nas chce dbać o linię ale i nie niszczyć przy tym zdrowia. 
Mam nadzieje że post się spodobał. Podzielcie się swoimi opiniami i doświadczeniami w komentarzach,
buziaki!




You Might Also Like

8 komentarze

  1. Ale brzuszek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokrojone pomidorki, ogórek, czerwona cebulka, pieprz, sól i olej 3d chili z kapsaicyna mniammm!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatka wygląda pysznie :)

    morihirowonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Napiszesz co ćwiczysz, ile i jak oprócz diety???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic specjalnego, ale rok temu przez dwa miesiące ćwiczyłam skalpel, to pomogło mi uzyskać sylwetkę teraz ja tylko podtrzymuje zwykłymi brzuszkami, przysiadami,bieganiem itp. Staram się ćwiczyć codziennie

      Usuń
  5. A są inne smaki tego oleju?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz super! Swoją drogą ta dieta też jest sexy;) <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)