Fashion Trend's | Spring 2014| part 1

poniedziałek, lutego 24, 2014

Dziś mam dla Was  szybki przegląd modowych trendów na nadchodzącą wiosnę. 
Jest tego tak dużo że dziś zrobimy tylko 1 część, 
zostawiam Was ze zdjęciami i linkami! :)

TRAMPKI SLIP ON
2.klik
3 klik   
4.klik
 

ASOS

ORANGE
1. klik
2. klik
3. klik
4. kilk 
5. klik 
6. klik 
7. klik 

BLUZY Z HASŁEM
1. klik
2. klik
3. klik
4. klik 

WIELKI BŁĘKIT


1. klik
2. klik
3. klik
4. klik
5. klik
6. klik
 


Renesansowe skarby
pierścionek pancerz
1. klik

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Podoba mi sie ta bluza w panterke :)Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka pisalam wczesniej o ramoneske, chodzi mi o skore czarna z cwiekami ;) i co bys do tego nalozyla?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy na jaką okazję :)
      Na codzień fajnie wyglądała by z czarnymi spodniami, jeansową koszulą i jakimiś addidaskami,
      Można ją ubrać też do workerów :)

      Usuń
    2. o dzieki bardzo :* zrob kiedys stylizacje z ta kurtka! :)

      Usuń
  3. Dont look back for me! ;)) haslo idealne
    Cos trzeba sie rozgladac za ciuszkami na wiosne :)

    Zapraszam na recenzje hugo boss ;* bedzie mi milo

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)