Stylizacje z kreatora

piątek, sierpnia 09, 2013

Cześć!

Za oknem deszczowo, zimno, szaro i smutno. Podejrzewam że taka pogoda się utrzyma, co idzie za tym że nie będę miała jak zrobić zdjęć do postów, oczywiście - life is brutal. 
Nudę zabiłam tworzeniem stylizacji w kreatorze, gdybym miała te ubranka, zestawiłabym je właśnie tak! Nie podam Wam niestety wszystkich inf co skąd jest, ponieważ sama nie wiem, niestety nie podają wszystkich konkretnych firm z których są ciuszki, wiec przepraszam za to Was z góry :) Mam nadzieje że się spodoba!
Dajcie znać czy chcecie widywać na blogu takie posty :)

PRZYPOMINAM O POLUBIENIU FANPAGE :)




1. Moro

Łańcuch Mango
Buty Rihanna dla RI
Bluzka Celine





2. Casual Black

Buty Vans





3. Leather Skirt

Bralet Top Shop
Buty Allsaints
Torba Fleq.pl
Naszyjnik Mango




4. Mint green

Bluzka TopShop










You Might Also Like

6 komentarze

  1. świetne zestawy ;) szczególnie ten ze spódniczką i jeansową bluzką :)
    Blog modowy What is in the hat? NEW POST! Zapraszam! :) Klik!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zestawy super ale mi najbardziej podoba się numer 1 ! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również mój ulubiony! :)

      Dajcie znać serduszka, czy chcecie widywać takie posty na blogu.

      Usuń
    2. zdecydowanie chcemy ! ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)