NASZYWKI

sobota, września 24, 2016

Witajcie kochani :)

W ostatnim poście było troszkę gadaniny na temat tego, co się pozmieniało i tego co się działo w między czasie mojej nieobecności. Wystarczy jednak już tego typu postów, czas wziąć się za siebie i działać.
Tak jak pisałam, zmieniłam pracę. Spora część z Was pyta się gdzie pracuję i czym się zajmuję. Mogę Wam jedynie zdradzić, że pracuje w salonie odzieżowym. Tak, najzwyklejsza praca na świecie. Gdy rok temu zastanawiałam się, gdzie chciałabym pracować, pierwsze co przyszło mi do głowy to właśnie sklep z ubraniami. W związku z tym, że miałam doświadczenie w branży i  pojęcie o rzeczy, szybko dostałam się na upragnione stanowisko. Pracując w takim miejscu, muszę być nastawiona na wygodę. bo spędzam tam niekiedy po 12 godzin. A co za tym idzie? Moja garderoba znacznie się zmieniła, Zamiast marynarek są luźne t-shirty i bluzy, zamiast obcasów adidasy i trampki. Dzisiejsza stylizacja, którą dla Was przygotowałam to coś, w co ubrałabym się do pracy. Wiadomo - trochę mody nie zaszkodzi, przecież w takim miejscu ludzie szukają inspiracji, pomocy - warto więc w tej wygodzie znaleźć takie elementy, które będą " na czasie ". 
Pierwszym takim elementem jest prążkowana bluzka z wiązaniem na biuście. Teraz jest ich wszędzie pełno, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Następnie spodnie - jasne, lekko przecierane z wysokim stanem - prościzna! Jednak poprzez naszyte na nie aplikacje, zwykłe jeansy stają się niezwykłe. Tak więc naszywki to kolejny trend. Można skorzystać z gotowych rzeczy, takich jak te spodnie lub samemu coś pokombinować. Ostatnia rzecz to bomberka - bardzo chciałam mieć taką w odcieniu khaki. Jest wygodna, ciepła i sprawdza się w nie jednej stylizacji. Pojawiała się często na moim instagramie w ostatnim czasie. Zapraszam Was więc do zdjęć, mam nadzieje że taki prosty zestaw przypadnie Wam do gustu - do następnego! ♥







Kurtka - H&M
Bluzka & Jeansy - TAKKO

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Całość zdecydowanie na 5 z plusem :)) Bardzo podobają mi się spodenki takie proste rurki w odcieniu klasycznego denimu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka!
    Bardzo mi się podoba Twój blog, będę zaglądać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)