NEW IN | shoes

wtorek, czerwca 09, 2015



Każda z nas ma bzika na innym punkcie. Jednej kobiecie radość sprawi nowa torebka, drugiej szminka a trzeciej nowa para szpilek. Ja jestem zdecydowanie butoholiczką. W mojej rodzinie, wśród kobiet "choroba" ta się szerzy, więc mam usprawiedliwienie :) Dzisiaj w tym małym poście chciałabym się podzielić z Wami moimi najnowszymi zdobyczami. Dlaczego są tak wyjątkowe, że postanowiłam zrobić im kilka fotek? Same ocenicie, gdy zobaczycie zdjęcia :)

_______________________________________________________________

BIAŁE SANDAŁKI Z PANTERKĄ - TUTAJ

Białe sandałki z panterkowym printem będą moim hitem na nadchodzące lato.
Przepięknie podkreślają opaloną skórę. Są nie wysokie, dzięki czemu łatwo się w nich chodzi. Pasek na kostce tak jak i ten przy palcach jest szeroki, dzięki czemu nie wbija się w ciało i dobrze trzyma stopę na miejscu. Subtelna, złota klamerka dodaje całemu bucikowi uroku. Serdecznie je polecam, tym bardziej, że ich obecna cena jest bardzo przystępna. Warto się nimi zainteresować, będą pasować na wiele okazji. Szczególnie w nadchodzącym weselnym okresie :)




**
ŁOSOSIOWE ZE ZŁOTYM PASKIEM - TUTAJ!

Druga para jest w tym samym stylu, jednak nieco inna - skromniejsza. Łososiowe sandałki na niedużej szpilce ze złotym paskiem. Również świetnie sprawdzą się w nadchodzącym weselnym sezonie, oraz w niejednej stylizacji. Łatwiej się w nich chodzi, ze względu na grubszy obcas. Pasek przy palcach, tak jak w poprzedniej parze nie będzie sprawiał problemów, ze względu na grubość. Subtelne i delikatne. Również bardzo uniwersalne. Kolejna para godna uwagi!




You Might Also Like

4 komentarze

  1. Śliczne buty :) Lubię kupować sobie nowe buty i torebki! <3

    ~~~~Honorata Nowak

    OdpowiedzUsuń
  2. Lososiowe skradly moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam zarówno łososiowe i panterkowe na insta i urzekły mnie <3 Niech żyje butoholizm! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze jakiś post na temat pielęgnacji Twoich włosów ?;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)