Spring colorful days

środa, kwietnia 15, 2015



Witajcie! 

Gdy zbierałam się do powrotu na bloga, nie spodziewałam się, że od razu wszystko wróci do dawnych dobrych czasów albo że będzie jeszcze lepiej. Nie myślałam, że będzie wchodziło na bloga tyle osób od razu, że będą jakiekolwiek komentarze, a że jeśli już jakieś będą to pewnie hejty.
A TU TAKIE ZASKOCZENIE! Wiele z Was napisało mi tak wiele miłych rzeczy, że wczoraj akceptując komentarze łzy stanęły mi w oczach. Jestem mega szczęściarą! Mam wspaniałych czytelników i wielką pasję, którą mam szanse się dzielić na tak szeroką skalę. Ta przerwa pozwoliła mi uświadomić sobie jak bardzo kocham to co robię, ile pracy w to wkładam oraz ile daje mi to radości! Nie wyobrażam sobie siebie już w żadnym innym miejscu. Cieszy mnie również., że zmiany na blogu Wam się spodobały. Zajęło mi to sporo czasu, ponieważ informatykiem nie jestem, ale chyba się udało i wygląda to całkiem nieźle i przejrzyście. 

Stylizacja jaką dziś dla Was przygotowałam jest elegancka i kolorowa. Moimi ulubionymi elementami są buty oraz żakiet, którego kolor jest niesamowity! Jeansy widzieliście już na blogu, ale nie mogłam ich sobie odmówić, świetnie leżą i są bardzo wygodne. Pastelowa koszula ładnie współgra z różem, a szare - neutralne dodatki w postaci butów i torby nie odwracają uwagi od kolorowej góry, nie tworząc zbyt dużego chaosu. Mam nadzieje, że look przypadnie Wam go gustu i że być może znajdziecie w nim coś dla siebie, bądź zainspirujecie się czymś do własnej stylizacji!
DO ZOBACZENIA ♥

________________________________________________________________

ŻAKIET - ROMWE -> TUTAJ!
KOSZULA - SHEINSIDE -> TUTAJ!
JEANSY - ROMWE -> TUTAJ!
TOREBKA - H&M
SZPILKI - NEW LOOK (SH)
ZEGAREK - OTIEN -> TUTAJ!













You Might Also Like

20 komentarze

  1. Żakiet jest śliczny w dodatku w moim ulubionym kolorze :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. fiu, fiu... żakiecik razi po oczach ślicznością :) Uwielbiam takie jaskrawe kolory!
    a spodnie są genialnie wykończone :)

    iii ani się waż nam znów uciekać! To oczywiste, że tęskniliśmy i czekaliśmy na Ciebie. Ale już tego nie rób :) i wbijaj teraz do mnie! ooo ;)
    buzia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Jak Ci się udało wyszukać takie piękne szpilki!! Baaardzo podoba mi się ta stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba przytyłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna stylizacja, pięknie Ci w różu :)
    Super, że wróciłaś do blogowania, będę się mogła poinspirować <3
    piekny wyglad bloga, też mi się marzy taki minimallistyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie, uwielbiam tego typu kolorowe polaczenia :) śliczna marynarka do twarzy Ci ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam Cię wczoraj w parku Esterko, tak po 17 gdy szłaś z chłopakiem(akurat przechodziłam niedaleko Ciebie z koleżanką i kolegą, gdybyś była sama, od razu bym podbiegła :)) powiem tyle jesteś prześliczna, tak na żywo jesteś drobną dziewczyną i niską, na zdjęciach zawsze wydawałaś mi się wyższa, magia aparatu, czy jak? ;) W każdym razie, kolor żakietu i krój <3, piękne szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku :) szkoda, że nie podeszłaś! Następnym razem podchodź śmiało z kim kolwiek nie bedę :D ! Bardzo dziękuje za miłe słowa !:* i tak jestem malutka ;D ten aparat mnie jakoś powiększa z każdej strony :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat czy kamera zawsze pogrubią i nie oddaje tego jak wyglądamy w rzeczywistości . Ty na żywo jesteś jeszcze ładniejsza niż na zdjęciach bo nie raz widziałam cię na mieście :)

      Usuń
    2. Dziękuję! I to prawda, wszyscy mi tu piszą, jak bym przytyła faktycznie z 20 kg ;D a to głównie wina aparatu :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylówa! Masz mega kształty! wygladasz egzotycznie! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przytylo Ci sie, wyraźnie to widac. Nie jestes czasem w ciązy? Nie pisze tego zlosliwie, tylko z czystej ciekawosci. Tym bardziej ze w kazdym poscie zaznaczasz ze stawiasz teraz na wygode przede wszystkim :) Moze moge Ci juz pogratulowac? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli jednak zgrubłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę cały czas ten sam rozmiar i trzymam tą samą wagę, więc nie wiem gdzie to "zgrubnięcie".. nawet jeżeli, to co to jakaś sensacja?
      Przeżycie jakbym przytyła z 20 kg :D
      Czy każdy musi wyglądać jak z abozu ? mi jest ze sobą dobrze i tego się trzymajmy :)

      Usuń
  13. Really cute pictures!

    xoxo Dani
    www.glamrme.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie ostre kolorki są stworzone dla Ciebie.super.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)