Little red dress

czwartek, lutego 12, 2015





Witajcie kochani w kolejnym poście! 
Nie było mnie tutaj na blogu kilka dni, stęskniłam się za tym bardzo!
Mam teraz sporo na głowie. Postanowiłam dawne plany wprowadzić w życie, ale wymagają one ode mnie sporo pracy i czasu. Czasami zmiany są potrzebne i tym razem i u mnie okazały się być. Już pojutrze walentynki, święto zakochanych, pełne miłości, czerwonego wina, spacerów i wyznań.
Jak wy je spędzacie? Nie zależnie czy zostajecie w domu czy wychodzicie na romantyczną kolację, przygotowałam dla Was zestaw, który może okaże się być inspiracją do stworzenia własnego, walentynkowego stroju. Jak dla mnie w takim walentynkowym looku, nie może zabraknąć odrobiny czerwieni i kobiecości. Postawiłam więc na "małą czerwoną" oraz czarne dodatki. Aby nie było bardzo elegancko, zamiast płaszcza lub marynarki - skórzana ramoneska. Dajcie znać czy się podoba! zostawiam Was ze zdjęciami ♥


_____________________________________________

SUKIENKA - TUTAJ!  
RAMONESKA - TUTAJ! 
RAJSTOPY - BELI.PL
SZPILKI - WILADY 



 




You Might Also Like

7 komentarze

  1. Rockowo i romantycznie..
    Uwielbiam takie połączenia!
    Pozdrawiam :)
    http://poprostumeg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia w fajnym klimacie ale nie dopracowane technicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja uroda mnie powala :)
    Jeśli masz ochotę zajrzyj do mnie, jeśli Ci się spodoba może zostaw po sobie jakiś ślad?:) http://coconutsweetness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta sukienka. Pasuje Ci :)
    Zapraszam do mnie: http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)