Styling white oversize blouse | 3 outfit's ideas

piątek, sierpnia 29, 2014

Witajcie na blogu :)
Korzystając z tego iż pogoda się dziś poprawiła mam dla Was post nie z jedną a aż z trzema stylizacjami w której główną rolę gra biała koszula oversize. Mogłoby się wydawać że w koszuli za dużej o jakieś dwa rozmiary nie można wyglądać dobrze - a jednak wcale tak nie jest! Z góry przepraszam za tak małą ilość zdjęć ale niestety ja nie mam szczęścia do nowych technologii i połowa zdjęć .. zniknęła!

Zostawiam Was :)
Do następnego ♥

Stylizacja nr 1 .
Koszula - Camieu
Jeansy - H&M
Szpilki - TUTAJ!
Torebka - H&M





Stylizacja nr 2 .
Koszula - Camieu
Spodnie - Lidl
Torebka - H&M
Platformy - SH




Stylizacja nr 3.
Koszula - Camieu
Spodnie - SH
Szpilki - SH
Torba - H&M





You Might Also Like

10 komentarze

  1. Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja, ale wszystkie są świetne :)
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio miałam to samo Kochana... miałam zdjęcia pudru do recenzji, zdjęcia zrobiłam zanim go sprzedałam i wczoraj ich szukam... jak kamień w wodę ;/
    Stylizacja bardzo fajna, powiem Ci, że niektóre z moich ciuchów mają rozmiar np. L bo mogą fajnie wyglądać, jak są szersze, większe

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka to szpinka firma i kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie trzy propozycje są genialne, szczególnie wpadła mi w oko torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czarno-biale polaczenie zdecydowanie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I nominated you for the for the Liebster award <3 check out my blog for more info :) x

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza propozycja najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw numer jeden ... Zdecydowanie!!! Czerwona szminka i butki Rewelacja! Bardzo hot :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w kombinezonie <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)