Wish list for winter | Persunmall | świąteczne inspiracje | msz masz

niedziela, grudnia 08, 2013

Cześć!
Dawno niczego nie pisałam przy poście jednak tym razem jestem w pewnym sensie zmuszona.
Tak, będę się tłumaczyć. Przedsmak moich tłumaczeń mogliście przeczytać na fanpage.
Swoich zdjęć ze stylizacjami nie mam tak naprawdę ostatnio kiedy zrobić. Szkoła pochłania 98 % mojego czasu, a gdy wreszcie z niej wychodzę jest już.. ciemno. Weekendy pełne są nauki a wolne chwile poświęcam na odpisywanie na wiadomości. Niedługo przerwa świąteczna wiec mam nadzieje że w tym czasie uda mi się robić jak najwięcej postów, aby nadrobić zaległości. Aby poprawić trochę nastrój mogę Wam zdradzić małą tajemnice.. najprawdopodobniej jutro otworzę ogromny konkurs na blogu w którym będziecie mogli wygrać $ na zakupy w pewnym sklepie.. :) Ale to koniec, więcej nic nie powiem!
Aby dziś nie było pusto mam dla Was trochę świątecznych inspiracji oraz małą wish listę ze sklepu Persunmall na okres zimowy. :) Przy okazji możecie zerknąć na zakładkę z wyprzedażą, polecam bo są megaaa obniżki :) Zostawiam Was ze zdjęciami !

Ps. Dajcie znać jakie stylizacje i posty chcielibyście zobaczyć w najbliższym czasie! :)













Zaczęliście już przygotowania do świąt ? Mój pokój wypełnia już słodki zapach świeczek a okno ozdabiają czerwone lampki, oplecione między świątecznymi figurkami i pluszakami :)







Zapraszam wszystkich na KONKURS który trwa do 12.12.2013 
znajdziecie go TU

You Might Also Like

6 komentarze

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)