Kosmetyki do pielęgnacji wsłosów - Sensus

wtorek, września 24, 2013

Witam !

Dzisiaj mam dla Was kochani szybką recenzję kosmetyków marki Sensus, które pokazywałam Wam jakiś czas temu na blogu przy zakupach. Używam ich od 25.08.2013 i myślę że mogę się już co nieco na ich temat wypowiedzieć, tym bardziej że.. 
ah zaraz sami się przekonacie!

Pierwsza rzecz to maska do włosów w stanie już tragicznym.
Producent mówi że maska jest mocno nawilżająca, ułatwia rozczesywanie oraz sprawia że włosy stają się miękkie i gładkie. 



Moja opinia :

Z czystym sercem mówię że zgadzam się ze wszystkim o czym mówi producent.
Maska jest rewelacyjna, sprawdziła się genialnie na moich przesuszonych farbowaniem włosach, po każdym umyciu włosów nakładam ją na 10-15 min i spłukuję.
-Włosy pięknie się błyszczą.
-Są miękkie, sypkie i gładkie.
-Pięknie pachną.
-Rozczesywanie - to już nie problem ! 

Używam jej tak 2 razy w tygodniu a włoski myję ze 3 razy w tygodniu, po tym całym czasie zauważyłam znaczącą poprawę kondycji moich włosów, siano ? Już o tym nie pamiętam.!

Cena : 62 zł
Pojemność : 250 ml
Czy odkupię produkt ? TAK 


W dalszej kolejności mam recenzję serum z kryształkami z tej samej firmy.
Producent obiecuje że serum nadaje połysku, zamyka rozdwojone końcówki i ogólnie działa odżywczo na włosy - jak jedwab.



Moja opinia :

To samo co z poprzednikiem : zgadzam się w producentem.
Używałam wielu podobnych kosmetyków, ten jednak podbił moje serce.
- Ułatwia rozczesywanie
- Włosy staja się gładkie, miękkie i sypkie
- Bardzo ładnie pachną i błyszczą się
- Rozdwojone końcówki - zniknęły.
- BARDZO WYDAJNY PRODUKT!

 Ma dość podobne działanie do zwykłego jedwabiu, jednak uważam że ten kosmetyk sprawdza się o wiele lepiej, przede wszystkim pod względem nabłyszczania włosów.

Cena : 63 zł
Pojemność : 50 ml 
Czy odkupię ten produkt ?  TAK



Jeżeli zalezy Wam na odratowaniu włosków i możecie przeznaczyć na naprawdę dobre kosmetyki trochę więcej - gorąco polecam, szczególnie dla osób które mają włoski po wielu zabiegach chemicznych lub po długotrwałym stosowaniu np prostownicy.
Jeżeli zastanawiasz się " które ? " to polecam zacząć od tego serum, potem możecie zainwestować np w maskę. Jeżeli macie jakieś pytania - piszcie śmiało!

Buziaki!
I do następnego ! :)






You Might Also Like

3 komentarze

  1. U mnie np idealnie sprawdza sie odżywka w sprayu z Biowaxu :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam właśnie filmik, jestem pod mega wrażeniem Twojej urody! Zazdroszczę, no i chciałam dodać, że przepięknie wyglądasz nawet bez makijażu! wielkie łał :)

    http://karo-duda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super :*

    dodaje i zapraszam i licze na obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)