Japan style - pogaduszki #2

niedziela, lipca 21, 2013

Cześć :)

Już jakiś czas temu robiłam mini post na temat pewnego sklepu z odzieżą Japan Style, pokazałam Wam parę ciekawych ofert oraz moich ulubieńców. Dzisiaj przychodzę do Was z tą samą wersją posta w części drugiej i o innym sklepie, mianowicie japanstyle24.pl . Jest to kolejny, ciekawy sklep z odzieżą którą połowicznie znamy z allegro, jednak tu producent obiecuje że jest to zupełnie co innego, inna jakość przede wszystkim!
Na pewno nie jedna z Was kupiła coś na allegro a po 2 tygodniach ta rzecz nadawała się do kosza, tu jest zupełnie inaczej. Produkty wysyłane są do naszego domu z Polski, i to w ciągu 24h... brzmi fajnie :) Czas więc wyszukać, co mają ciekawego ! :)

Zaczniemy od samej góry - czyli bluzeczki.

Moi ulubieńcy :








Znalazłam również dresy - jeden spodobał mi się wyjątkowo :)

























W następnej ciekawej kolejności widzę torebki, z pośród kilkudziesięciu moją uwagę przykuły szczególnie te dwie, są klasyczne, proste i uniwersalne :)












Jest również odzież męska - czyli fajny sposób na prezent dla ukochanego mężczyzny, brata, taty, wujka, kuzyna, szwagra i reszty :d Mojemu chłopakowi, spodobała się bluza : 










To byłoby chyba na tyle. Zapraszam więc do obejrzenia indywidualnie strony :)
DO NASTĘPNEGO ! :)


/






You Might Also Like

6 komentarze

  1. Witam. Gratulacje, dostałaś ode mnie nominacje :)
    Szczególy na www.karenciastyle.blogspot.com
    zapraszam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne mają ciuchy ;) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wybieram ten sam model co Twój facet ! Właśnie taką bluzę"kangurek" szukałem !
    Zapraszam do mnie ;)

    damianCzesze.blogspot.com

    love

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją opinię.
Jest mi bardzo miło, że zajrzałaś/eś!

KOMENTARZE WULGARNE / OBRAŹLIWE /
DOTYCZĄCE OSOBISTEGO ŻYCIA NIE SĄ AKCEPTOWANE!
więc się nie produkuj :)